[rosedu-general] Fosdem 2012

Sergiu Iordache sergiu.iordache at gmail.com
Thu Dec 8 18:05:38 EET 2011

On Thu, Dec 8, 2011 at 4:47 PM, Alex Eftimie <alex at rosedu.org> wrote:
> People de anul trecut, y u no go to fosdem again?

Eu n-o să mă trec în doodle pt că e oarecum irelevant dar e posibil să
fie câțiva interesați de aici (din Amsterdam) care o să vină. Am
câteva observații totuși:
- 4 ca dată de plecare pentru voi mi se pare tarziu, mai ales dacă se
vrea să se stea în Amsterdam după sau să se mai viziteze ceva in
Belgia in timpul respectiv. Practic o să se prindă doar a doua zi de
conferintă oricum.
- locul unde am stat noi anul trecut în Bruxelles și a fost super ok
raportul calitate/preț e ăsta: http://goo.gl/Tbiay (link la
booking.com)
- Cazarea în Amsterdam e din ce am înțeles f scumpa si cred ca cel mai
ieftin e la Stay Okay
(http://www.stayokay.com/?pageID=3207&hostelID=356022, si mai sunt 2
in Amsterdam).

Sergiu