[rosedu-general] [Propunere] Curs/Workshop Programare Web

Alex Morega alex at grep.ro
Thu Dec 8 00:34:21 EET 2011

On Wed, Dec 07, 2011 at 07:09:27PM +0200, Dan Filimon wrote:
> Linkul pentru hangout:

După cum am vorbit în hangout, am pus în picioare landing page-ul[1]
unde își pot exprima oameni interesul pentru participare la workshops.
Repo-ul e la [2]. Ar putea să facă cineva un rezumat despre ce am mai
vorbit în hangout?

* Domeniul webdev.rosedu.org nu e configurat, cine ar putea să-l
  asigneze către rosedu.org?

* Rog feedback! De exemplu niște text sau un pic de design. Pull
  request-urile ar fi în mod deosebit apreciate :)

-- Alex

[1] http://rosedu.tmp.grep.ro/, http://webdev.rosedu.org/
[2] https://github.com/rosedu/web-workshops/tree/webdev-landing