[rosedu-general] Sustinere publica teza de doctorat - marti, 13 decembrie 2011, ora 16:00, sala ED010

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Wed Dec 7 10:41:49 EET 2011

Salutare!

În curând voi încheia o etapă care a început într-un moment apropiat
apariției comunității ROSEdu. Îmi voi încheia teza de doctorat! E pe
bune, nu e glumă! :-)

Marți, 13 decembrie 2011, ora 16:00, în sala ED010 are loc susținerea
publică a tezei mele de doctorat: "Protocol Measurements and
Improvements in Peer-to-Peer Systems". Vă invit să participați!

De la ora 14:00 în aceeași zi are loc și prezentarea lui George Milescu:
"Overlay Communication Improvements in Peer-to-Peer Systems".

Pentru cei interesați, teza și rezumatul acesteia se găsesc aici[1]. Ale
lui George sunt aici[2].

[1] http://swarm.cs.pub.ro/~razvan/phd/
[2] http://swarm.cs.pub.ro/~george/phd/