[rosedu-general] Hack Day 3 - promovare

Camelia Groza camelia.groza at gmail.com
Mon Dec 5 23:44:17 EET 2011

On Dec 5, 2011 11:30 PM, "Alex Morega" <alex at grep.ro> wrote:

> Salut,
>
> Ar fi momentul să promovăm $subject. Conform homepage[1] sunt 4
> proiecte. Camelia, e suficientă informație acolo, sau mai e nevoie?

Da, eu cred ca e suficient.

> Also, pentru pagini pe G+, twitter, FB și altele, ziceți linkuri ca să
> le retweet-uim și împărtășim :P

Am postat deja mesajul pe retelel sociale. Please spread the word.

Also, am anuntat studentii din anul 2 de la seriile CA si CC si l-am rugat
pe Razvan sa posteze pe forumul de la RL pentru studentii din anul 3. Mai
trebuie doar sa promoveze cineva din anul 2 evenimentul prin randul celor
de la CB.

Camelia