[rosedu-general] Petitie pentru conservarea padurilor din Carpati

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Mon Dec 5 15:33:27 EET 2011

Salut,

   Mi-a fost recent atrasa atentia de o petitie[0] care sprijina promovarea
unei legi pentru conservarea padurilor virgine din Carpati (cam 2/3 din
suprafata acestor paduri se afla in Carpatii Romanesti, restul aflandu-se
in Ukraina si Slovacia).

   Fiind originar din Bucovina, am simtit first hand devastarea cauzata de
defrisarea fara cap. Daca atunci cand eram mic, mergand cu masina prin
munti, nu vedeam decat paduri nesfarsite in stanga si in dreapta, printre
care mai zareai rar cate o stanca, acum peste tot unde te uiti sunt hectare
intregi de cioate ramase in urma taierilor, mi se pare ca incepe sa scada
si calitatea aerului si fiindca de obicei ploua foarte mult, apar in ce in
ce mai des si inundatii si alunecari de teren.

   Pe mine unul ma doare sufletul cand vad la ce se ajunge. Daca vreti sa
faceti o diferenta, semnati si voi petitia si dati mai departe. Deocamdata
s-au strans in jur de 100.000 de semnaturi.

[0] - http://padurivirgine.ro/despre-padurile-virgine/