[rosedu-general] [uso-rules] Re: [rl-rules] [invitatie] Movie time

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Tue Aug 30 09:37:35 EEST 2011

<offtopic>

Acum 30 minute am dat peste un film foarte frumos, pe care insa
probabil ca nu il voi vedea prea curand ca nu ma lasa Victor sa trag
torrente pe abonamentul lui de net :(.

Se numeste Cashback, e produs in 2004 in UK. Este despre un student
(probabil) care lucreaza noaptea la un supermarket si ziua merge la
facultate (sper), si de oboseala incepe sa halucineze si isi pierde
mintile (cred). Soundtrack-ul[0] cel putin este impresionant.

[0] - http://www.youtube.com/watch?v=pY_wIakQTg0&feature=feedrec_grec_index

</offtopic>

Are doar 18 minute, l-am gasit pe un site cu filme de la festivale de
scurt metraj.