[rosedu-general] [uso-rules] Re: [rl-rules] [invitatie] Movie time

Razvan Deaconescu razvan.deaconescu at cs.pub.ro
Tue Aug 30 08:56:44 EEST 2011

On Mon, 2011-08-29 at 22:43 -0700, Alexandru Juncu wrote:

> Dacă urmăreai #rosedu, vedeai că încercam să îi zic Laurei să nu îl
> mai lase pe RD să aleagă filmele :P

You're barking up the wrong tree there. Cu Mahatma Gandhi nu te-ai
gândit să vorbești? Sau cu Barack Obama? Cred că avea șanse _un pic_ mai
mari de convingere :-P

> Eu doar am zis că
> titlul filmului este atât de prost încât trebuie văzut.

Bun, când va apărea filmul "Tarzan fucks a zebra", cu Russel Crowe în
rolul principal[1], ești primul pe lista mea.

[1] http://www.youtube.com/watch?v=eyWsFfd9pqE