[rosedu-general] Site lif.rosedu.org Re: [members] Linux Install Fest 2011

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Mon Aug 29 00:16:00 EEST 2011

Salut,

Cer scuze preventiv, dacă asta s-a discutat în altă parte; frigiderul
e gol, sunteți liberi să-l umpleți (atenție totuși la
carne/pește/legume).

Care este planul cu subdomeniul http://lif.rosedu.org ? De la redmine
citire, Răzvan a pus un wiki și mai e acolo un public_html virgin.

Cum văd eu lucrurile: wiki-ul ține lucrurile grele (organizare,
tutoriale, rapoarte după eveniment), iar prima pagină este primitoare
și prezintă numai datele esențiale legate de LIF:
- ce este
- cui se adresează
- când este
- cum se poate participa
- cum poate fi urmărit (twitter, facebook)
- de ce nu trebuie ratat (aici văd diferite metode de a atrage
atenția, că e util, că e fun, că e free).

Dacă nu există un efort similar, mi-ar plăcea să trag niște sfori
(Cătălin, la tine mă uit), pentru a avea acest site sus, asap.
Alex Eftimie