[rosedu-general] Happy birthday, Linux!

Laura Vasilescu vasilescu.laura at gmail.com
Sun Aug 28 12:15:40 EEST 2011

2011/8/28 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>:

> Nu susțin ideea de a-i implica pe "cei de la RLUG". Mai degrabă să
> discutăm privat cu două trei persoane; nivelul de pregătire/interes al
> lor e destul de diferit de cel al studenților de anul 1. Există riscul
> să amestecăm mere cu pere.

Și eu cred că în cadrul oricărei invitații pentru oamenii diferitelor
comunități Linux trebuie explicat clar contextul: studenții de anul 1
(marea majoritate) nu au avut niciun contact cu Linux; nu știu ce e
ăla; dacă îi pui să aleagă, nu o să știe despre ce e vorba;

Cu toate astea, cred că am putea discuta cu anumiți oameni care și-ar
dori să vină să deschidă apetitul studențiilor :)

--
Laura Vasilescu