[rosedu-general] Happy birthday, Linux!

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Fri Aug 26 12:35:35 EEST 2011

> Poate instalam noi cu o seara inainte pe calculatoarele de la USO
> diverse distributii, ca sa aiba cu ce sa se joace cat li se instaleaza
> lor o anumita distributie :D (putem sa reparam dupa calculatoare de la
> USO pentru laboratorul de luni... ) What do you think?

+1! LIKE! Si ar fi interesant ca atunci cand promovam acest LIF sa
prezentam si distributiile pe care urmeaza sa le instalam sau pe care
le avem deja instalate pe calculatoarele de la USO ca lumea sa stie ce
urmeaza sa testeze. Si pe site-ul de prezentare a evenimentului sa fie
niste linkuri catre scurte prezentari ale distributiilor sa stie la ce
sa se astepte (linkuri catre www.distrowatch.com si site-ul
distributiei?).

+1 si la ideea cu prezentarea despre compilarea/recompilarea
kernelului. E adevarat insa ca nu stiu daca o sa inteleg mare lucru.
Dar nu era si un mod in care instalai linuxul asa? Din surse? Chiar as
vrea sa vad cum se face asta!

--
Fiecare are scopul lui in lumea asta nebuna