[rosedu-general] Happy birthday, Linux!

Silviu Popescu silviupopescu1990 at gmail.com
Fri Aug 26 12:06:44 EEST 2011

Mie personal mi-a placut partea cu "won't be big and professional".

> Practic tot anul va fi celebrat evenimentul la diverse conferințe
> linux, aparent. Ce-ar fi să facem și noi ceva special la LIF-ul din
> toamnă legat de asta?

Daca nu cumva ma insel (caz in care imi cer scuze), oare ultimul LIF
nu a fost mai degraba U(buntu)IF?

Ma gandeam ca ar fi o idee sa fie mai multi oameni pregatiti cu
CD/DVD/USB pentru instalarea unui numar mai mare de distributii
precum:
- Ubuntu/Kubuntu/Edubuntu/Xubuntu
- Mint (e cam Ubuntu, dar din cate am stiu nu a trecut la GNOME 3 si
nici la Unity, iar unii oameni prefera ceva mai simplu)
- Debian
- Fedora
- openSUSE
- CentOS
- Mageia (sau Mandriva)
- Sabayon (sau Gentoo)

De asemenea, avand in vedere ca in perioada aceasta a aniversarii a 20
de ani de Linux s-a lansat si versiunea de kernel 3.0, poate ar fi o
idee interesanta sa fie introdus un lightning talk despre cum sa iti
recompilezi kernelul. Personal nu am facut asta si nu am idee cat de
greu ar fi sa se tina o prezentare despre asta sau cat timp ar fi
nevoie, dar ma gandesc ca poate o sa fie persoane care ar considera
asa ceva interesant. Ma gandesc ca ar putea fi pusa la final, in ideea
ca in timpul install fest-ului persoanele care vin vad diverse
distributii, vad diverse desktop environments, vad cat de usor e sa te
acomodezi cu o distributie anume, iar la sfarsit un fel de "peek under
the hood" pentru cei mai curiosi.

--
Silviu Popescu