[rosedu-general] Mapping party poi.grep.ro

Alex Morega alex at grep.ro
Thu Aug 25 18:51:00 EEST 2011

On Aug 24, 2011, at 1:10 PM, Alex Morega wrote:

> Sâmbătă după-amiază facem get-together de cartografiere:

M-a luat valul, îmi cer scuze pentru mesajul anemic de mai sus. Să încercăm iar :)

La RSoC vara asta s-a lucrat la un proiect numit OsmPoint[1]. Este un viewer de points-of-interest de pe OpenStreetMap[2] (cafenele, restaurante, teatre, etc), cu filtrare după nume și tip de locație, și posibilitatea de adăugare de puncte noi.

Sâmbătă ne-am propus (Camelia și cu mine) să strângem oameni și să facem o plimbare[3] prin centrul vechi cu scopul de a înregistra locații noi. Momentan doar vreo 10% din locațiile reale sunt în baza de date. Operațiunea se poate face în 2 feluri: cu creionul pe hârtie (maps will be provided) sau direct în site (pentru posesorii de smartphone). La sfârșit bem o bere, sau mai multe, ca după orice treabă bine făcută :) So, everybody is invited, cu rugămintea să dați un mail de confirmare, să știm câte hărți printăm.

Numai bine,
-- Alex

[1] http://soc.rosedu.org/2011/?page_id=117
[2] http://www.openstreetmap.org/