[rosedu-general] Hack day recurring event (Was: [WoUSO] Hackathon 20 august)

Alex Morega alex at grep.ro
Tue Aug 23 22:49:29 EEST 2011

On Aug 23, 2011, at 8:21 PM, Mihai Barbulescu wrote:

> Eu zic că ar fi o idee ca aceste lucruri să fie puse pe ROSEdu
> Techblog [0], pe care văd că nu are conţinut. Dacă nu, atunci un
> simplu blog pe Wordpress ar fi o soluţie cred eu mai bună, având în
> vedere faptul că ar trebui să posteze şi participanţii la hackaton-uri
> aşa cum o făceam pe blogul CDL [1] despre progresele proiectelor.

Participanții să posteze? La asta nu m-am gândit. Nu pot să tweet-eze sau să scrie pe blog-urile proprii, google-plus, etc? Ar fi mai simplu :D Also, îmi place ideea de Jekyll[1], unde ai sursa într-un repository, și pe server nu publici decât fișiere statice.

[1] http://jekyllrb.com/

Also, +1 să fie separat de techblog. Dacă mentorul preferă să-și descrie proiectul acolo, e perfect ok, punem un link :)

> Dacă am toate informaţiile cu privire la conţinut, aş putea încerca să
> fiu fraierul (sclavul) care creează hackaton.rosedu.org (doar o idee
> de titlu de site).

That would be awesome :)
-- Alex