[rosedu-general] Comunitatea ROSEdu

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Tue Aug 23 20:52:03 EEST 2011

2011/8/23 Vlad Dogaru <ddvlad at rosedu.org>:

> Intentional loop?

> You accidentally butchered grammar there.

> "Ești cu nen-tu Gică, nu ți-e frică."

«Bă, ești prost!», am început să am mai puține fire de păr și mai
multe albe :P Dar se rezolvă :P

Back on-topic, un lucru bun la întâlniri este că după se merge la
bere. Aproape, mereu sunt oameni care mai pleacă (și eu am cam tras
chiulul în trecut dar nu se va mai întâmpla prea des). Oricum, la bere
putem merge și fără să avem întâlnire înainte.