[rosedu-general] Hack day recurring event (Was: [WoUSO] Hackathon 20 august)

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Tue Aug 23 19:59:04 EEST 2011

> Da, e ceva cu furnici anul ăsta, cool stuff. E doar nevoie de cineva să
> "lead the charge" (be teh mentor) :)

Sugerez existența unui proiect început, de dorit unul la care se lucrează
de ceva vreme. Adică unul la care mentorul/mentorii au deja ideile
conturate, design-ul este făcut și focusul este pe coding, bug fixing,
improvements etc.

Dacă ideea este nouă se va bate pasul pe loc cu sugestii de design, varii
opinii de arhitectură etc. Dacă cineva (pot fi mai multe persoane) alocă
2-3 săptămâni pentru a porni un proiect de Google AI competition și se
face kick-off pe cod, atunci cred că o idee bună prezența sa la un
hackathon. Altfel, sunt reticent la calitatea rezultatului obținut.