[rosedu-general] Hack day recurring event (Was: [WoUSO] Hackathon 20 august)

Alex Morega alex at grep.ro
Tue Aug 23 15:14:45 EEST 2011

Salut,

Cross-replying de pe lista WoUSO. RD said:
> Alex Morega a abordat o discuție ieri referitor la stabilirea unui set de
> întâlniri periodice de tipul hackathon, pe modelul celui de pe ieri.
> Ținând cont de modul de desfășurare și rezultatele obținute, consider că
> există entuziasmul, dorința, nevoia și experiența realizării unor astfel
> de hackathoane o dată la 2-3 săptămâni (spre exemplu).
>
> Din discuțiile noastre, "contextul"/"cadrul" de realizare trebuie să fie:
> * un proiect aflat activ în dezvoltare
> * un mentor (sau mai mulți) care controlează topic-ul și poate asigura
> [...]

Eu aș zice să organizăm evenimentul o dată la 4-5-6 săptămâni. Mai bine să constatăm că vrem mai des, decât invers :) Cred că putem acomoda 2, 3 proiecte per hack day, și să anunțăm clar că nu e obligatoriu să lucrezi la un proiect ca să fii binevenit în sală.

Fiecare proiect are nevoie de unul sau mai mulți mentori. Aceștia ar trebui să pregătească:
* O descriere a proiectului, inclusiv instrucțiuni de instalare, ca să evităm pe cât posibil timp pierdut cu getting started.
* Listă de obiective, sau chiar task-uri gata definite.

Ar mai fi importantă prezența pe web. Un site care să răspundă la întrebările:
* Unde se întâmplă? (loc, oră, cum se ajunge acolo).
* Ce se întâmplă? (listă de proiecte cu detalii).
* De ce să particip? (pentru mentori: free manpower, pentru programatori: learning new suff, pentru toată lumea: fun!).
* Ce s-a întâmplat până acum? (poze de la ediții anterioare, linkuri la mail-uri de rezumat, tweet-uri, blog post-uri, etc).

What you people say? M-aș apuca să bat la cap oameni, să facem rost de proiecte.

-- Alex