[rosedu-general] C++ la CDL (Was: [CDL] Prezentări)

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Sun Aug 14 22:00:08 EEST 2011

2011/8/10 Alex Morega <alex at grep.ro>

> care se foloseste MATLAB, care e bun, dar mai bun parca-i SciPy&NumPy?
>
> Awesome! Încă o prezentare de RTT care așteaptă să fie ținută :)
> -- Alex

Ok, cred ca se poate face vreo paralela intre ele, inca nu am lucrat intens
cu scipy si nu-s obisnuit cu el momentan, dar e timp. In special ar fi o
prezentare buna pentru cei de anul II care au avut deja tangenta cu
MN/Matlab/Octave ... pentru cei de anul I poate dupa ce fac mai mult sa vada
cat de greu e cu ceea ce sunt invatati :)) .

Na....e prezentare buna atat pentru CDL cat si pentru RTT :) ... si pentru
alte ocazii :D .

--
Fiecare are scopul lui in lumea asta nebuna