[rosedu-general] Migrare email pe Google Apps

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Sat Aug 13 13:57:24 EEST 2011

On 08/11/2011 08:34 PM, Vlad Dogaru wrote:
> Salut,
>
> în weekend voi migra emailul de pe domeniul rosedu.org pe Google Apps,
> în urma unei decizii luate acum un milion de ani și de care nu m-am
> ținut. Highlights:

Migrarea se va realiza pe actuala instanță rosedu.org de pe Google
Apps[1]? Dacă da, eu am acolo un cont razvand at rosedu.org, pe când pe
swarm am contul razvan@{rosedu.org,swarm.cs.pub.ro}. Prefer varianta de
pe swarm.

> * dacă aveți mailuri stocate pe swarm, nu le pot importa eu; va trebui
> să configurați adresa nouă @rosedu.org și cea veche @swarm.cs.pub.ro și
> să copy-pastați emailurile din ce de-a doua în prima.

Nu am înțeles ce ai spus aici. La ce te referi prin "copy-pastați
emailurile"?

[1] https://www.google.com/a/rosedu.org/