[rosedu-general] [WoUSO] Hackathon 20 august

Mihnea Dobrescu-Balaur mihneadb at gmail.com
Thu Aug 11 23:11:56 EEST 2011

Salut,

Sâmbăta viitoare, pe 20 august, ora 12:00 organizăm un hackathon (în
facultate, nu am ales o sală încă) pentru a întregi funcționalitatea
actualei versiuni de WoUSO cu următoarele două scopuri:
* definitivarea unei baze de lucru pentru proiectul de CDL
* pentru a fi gata de folosire în toamnă.

Ca funcționalitate dorim să ajungă din urmă vechea variantă. Ce avem
de făcut / verificat / ajustat:

# Question of the day
* gather întrebări din db
* styling

# Challenge
* timer
* formatare pentru enunțuri
* selecție întrebări

# Quest
* testat funcționalitate - go from there

# Overall
* profil
* grafice
* top + filtre
* dezactivare feature-uri

Le vom lua la rând și vedem unde ajungem. Nu sunt lucruri dificile, e
doar de lucru.

Cine este interesat? So far, venim Alex Eftimie, Mircea Ghideu și eu.

Mihnea