[rosedu-general] Migrare email pe Google Apps

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Thu Aug 11 20:34:01 EEST 2011

Salut,

în weekend voi migra emailul de pe domeniul rosedu.org pe Google Apps,
în urma unei decizii luate acum un milion de ani și de care nu m-am
ținut. Highlights:

* expect downtime; ar fi tâmpit să spun că o să meargă șnur;

* dacă folosiți un client de mail pentru adresa @rosedu.org, va trebui
reconfigurat. Revin cu un mail când am terminat migrarea;

* dacă aveți mailuri stocate pe swarm, nu le pot importa eu; va trebui
să configurați adresa nouă @rosedu.org și cea veche @swarm.cs.pub.ro și
să copy-pastați emailurile din ce de-a doua în prima.

* dacă aveți o redirectare făcută, va trebui să o schimbați;

* pentru că voi folosi lista rosedu-general pentru a anunța când am
terminat migrarea, vă rog ca, măcar temporar, să vă înscrieți la listă
cu un mail care nu e @rosedu.org;

* pentru suport când lucrurile sunt pe jos, ddvlad-at-gmail.com sau
#rosedu pe Freenode.

Fire away any questions, cel mai probabil sâmbătă noapte (ora
Bucureștiului) mă apuc de treabă, ca să profit de diferența generoasă de
fus orar.

Mulțumesc nagger-ilor care au tras de mine să mă apuc, se știu ei :P

Be safe,
Vlad