[rosedu-general] C++ la CDL (Was: [CDL] Prezentări)

Andrei Maruseac andrei.maruseac at gmail.com
Tue Aug 9 11:53:50 EEST 2011

În data de 9 august 2011, 11:39, Mihnea Dobrescu-Balaur
<mihneadb at gmail.com> a scris:

> Eu sunt pentru Python. Pur și simplu este mai ușor și mai _plăcut_ de
> înțeles pentru noi, ca studenți de anul I / II. Plus că ai libertatea
> de a ține o prezentare open, pentru că nu le vei arăta monștri care
> scot flăcări pe gură (aka balauri) dacă întreabă ceva care e mai..
> avansat.

Datorită experienţei mele de la CDL, sunt tot pentru Python. Când am
paticipat eu, nu a existat o prezentare despre OOP, dar la prezentarea
de Python am învăţat destule de multe şi despre acest domeniu, fără a
rămâne ceva neînţeles. În următoarele 2 sezoane de CDL am participat
la prezentări de OOP cu exemplificare pe C++ şi nu consider că am
rămas cu un procent însemnat din tot ce s-a zis.

--
Andrei Maruseac
membru ROSEdu