[rosedu-general] C++ la CDL (Was: [CDL] Prezentări)

Vlad Dogaru ddvlad at rosedu.org
Tue Aug 9 09:16:11 EEST 2011

On 08/08/2011 09:55 PM, Mihai Maruseac wrote:

> Da, dar diversele din Python sunt diferite de diversele din C++. Nu
> știu dacă există vreun echivalent pentru template de exemplu:P

Cam ce zice MM.  Python implementează chestii useful folosind relativ
puține concepte și ascunde lucruri utile în spatele interfețelor simple.
 De exemplu, nu e nevoie să știi de yield, poți să folosești for fără să
îți pese – cel puțin o vreme.

C++ include mai multe lucruri despre care _trebuie_ să știi.  Într-un
fel, cred că discuția e cam la fel cu vi/emacs vs gedit:  vrem să
prezentăm ceva 'greu' și studenții să aibă _măcar_ idee când,
inevitabil, se lovesc de acel ceva, sau alternativa practică, a cărei
utilitate o văd imediat?

Vlad