[rosedu-general] RSoC la raport

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Tue Aug 9 04:57:57 EEST 2011

In primul rand, felicit in mod deosebit punerea in practica a
politicii de update.

In ceea ce priveste imbunatatirea ratei de drop-out, cred ca putem
impinge fenomenul in directia opusa doar daca combatem cauzele.

Din pacate, studentii renunta la RSoC intai si intai din cauza
faptului ca nu sunt platiti (evident, nu sunt singurul care a fost pus
in situatia de a supravietui vara in Bucuresti, iar in momentul in
care la varsta de 22+/-2 ani nu iti permiti sa te si distrezi pentru
ca dai toti banii pe mancare si lucruri de stricta necesitate... iti
irosesti vara la propriu). Aici putem lucra sa mai aducem
imbunatatiri.

Un al doilea motiv pentru care se renunta la RSoC este faptul ca
imaginea sa nu este suficient de bine proiectata in exterior (am auzit
multi colegi studenti care subapreciaza enorm provocarile tehnice si
beneficiile personale ale unui proiect de RSoC). Propun ca in cadrul
acestui RSoC, sa strangem cativa participanti entuziasti despre
rezultatele obtinute si sa ii rugam sa ne ajute la anul la capitolul
"informare".