[rosedu-general] [CDL] Prezentări

Victor Carbune victor.carbune at gmail.com
Mon Aug 8 23:53:50 EEST 2011

2011/8/8 Alex Morega <alex at grep.ro>:

> Hmm. E o chestie de policy atunci. Vrem să-i învățăm unelte sau vrem să le arătăm shiny stuff?
Nu cred ca am inteles la ce te-ai referit initial prin 'chestii basic,
bătrânești' ?

Lista ta include atat lucruri server-side, cat si client-side.
In 45 de minute acoperim un set foarte restrans si sustin client-side
in favoarea server-side.

Server-side, un backend poate fi scris in aproape orice limbaj, cu
numeroase arhitecturi (daca nu direct, prin intermediul unui
framework), pe cand client-side, nu poti face decat ceea ce stie
engine-ul din browser sa faca.

Victor