[rosedu-general] [CDL] Prezentări

Alex Morega alex at grep.ro
Sun Aug 7 20:52:18 EEST 2011

On Jul 29, 2011, at 8:01 PM, Adrian Scoica wrote:

> Complet de acord. Trebuie sa includem si o prezentare despre web, face
> parte din cultura generala deja.

I can do that. E mult teren de acoperit, va trebui făcută o selecție:
* HTML, CSS
* server web, HTTP, CGI
* web framework-uri server-side
* JavaScript
* SVG
* Flash/Silverlight/JavaFX (le-aș tăia primele de pe listă)
* shiny HTML5 stuff, content (markup nou, canvas, video, audio)
* shiny HTML5 stuff, aplicații (aplicații offline, local storage, geolocație)
* Web sockets

Aș insista pe chestii basic, bătrânești, iar chestiile mai noi să fie menționate la sfârșit.

-- Alex