[rosedu-general] [CDL] Prezentări

Alex Morega alex at grep.ro
Sun Aug 7 20:57:47 EEST 2011

On Jul 29, 2011, at 8:45 PM, Laura Vasilescu wrote:

> O prezentare cu atât de multe lucruri ar putea să îi bage total în
> ceață. Nu prea ai avea timp să intrii în prea multe detalii, iar o
> prezentare pe scurt a fiecăruia ar fi destul de inutilă pentru a îi
> convinge în vreun fel sau altul.

Aș merge și mai departe. How about gedit? E mai ușor de învățat decât vi sau emacs și oferă multe din beneficii pentru începători. See "Warnings For Beginners"[1] din introducerea de la o carte de programare. E mai important să învețe despre spații, taburi, newline-uri, și coding style. După ce înțeleg ce trebuie să obțină vor descoperi singuri cum se folosește editorul.

-- Alex

[1] http://learnpythonthehardway.org/book/ex0.html#warnings-for-beginners