[rosedu-general] Comunitatea ROSEdu

Victor Carbune victor.carbune at gmail.com
Fri Apr 29 00:39:49 EEST 2011

Salut,

2011/4/29 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>:

> Din titlu și din descriere cred că este vorba de ceva care mi se pare că
> sună bine a "community page": descrierea comunității, activităților,
> modului în care poți să contribui și să te implici.
>
> Did I understand well?
Parțial, pentru că ce am zis eu nu se referă exclusiv la proiectele noastre.

E vorba de proiectele în care un membru al comunității e implicat și
ar putea oferi ajutor cuiva din exterior, dornic să se implice.

Exemplu de contribuții la care mă gândesc și ar trebui menționate pe o
astfel de pagină:
 * e propriul său proiect open source
 * a făcut traduceri
 * a făcut unul sau mai multe patch-uri pentru proiectul respectiv
 * știe persoane din comunitatea proiectului
 * a lucrat la gsoc / cdl / rsoc (ceea ce le implică oricum pe primele 3)
 * ar putea oferi mentorship / guidance minimal pentru un contribuitor
nou care și-ar dori să se alăture proiectului respectiv.

Victor