[rosedu-general] Comunitatea ROSEdu

Victor Carbune victor.carbune at gmail.com
Thu Apr 28 22:24:52 EEST 2011

Salut,

Pentru ca misiunea principală a ROSEdu este să aducă comunitățile și
proiectele FOSS mai aproape de studenții din facultate și de alte persoane
cu potențial să contribuie, m-am tot gândit cum am
putea facilita mai bine acest proces.

Principalul nostru atu, în materie de posibilități de mentorship /
guidance se referă la contactele sau cunoștințele tehnice pe care
fiecare din membru ai comunității noastre le are cu diverse proiecte /
comunități FOSS.

În momentul acesta, nimeni nu poate afla ce proiecte sau ce interese
au persoanele aflate pe această listă de discuții, în comunitatea
ROSEdu (cu mici excepții, cum ar fi coordonatorii proiectelor RSOC,
proiecte de la CDL etc. - care oricum nu sunt nicăieri centralizate)
și eu cred că posibilitățile sunt foarte variate.

Minimal, eu văd asta ca o pagină pe site-ul nostru cu:
* nume / detalii de contact
* proiecte pentru care ar putea oferi mentorship minimal
* scurtă descriere a intereselor personale, modul în care este
implicat în proiectele menționate
* (nice to have) listă de idei începute sau nu, simple task-uri (mici)
necesare proiectului respectiv și care probabil ar atrage pe cineva cu
interes.

În felul acesta, chiar am putea oferi oricui vrea să se implice în
open source ajutor să facă prin pași în cadrul unui proiect de care ar
fi interesat.

Cred că am mai discutat la un moment dat despre ceva similar, dar asta
se vrea a fi o pagină minimală care să centralizeze tot și să
reprezinte un punct de pornire (nu vreun sistem complex de profile).

Ce părere aveți?

Victor