[rosedu-general] Linux Kernel Development presentation

Alexandru Juncu alex.juncu at rosedu.org
Thu Apr 28 02:09:17 EEST 2011

Salut.

Anul acesta la FOSDEM, a fost o prezentare foarte interesantă despre
What goes wrong in Linux kernel development. Nu este tehnică aproape
deloc dar este foarte interesantă pentru a afla niște lucruri despre
care poate nu te-ai fi gândit că se întâmplă așa. Ajută să ai o minimă
cunoștința despre procesul de kernel development, dar cred că oricine
poate să rămână cu niște idei după ce îl vede.

Am așteptat să pună filmul [1] online acum ceva luni, dar s-a pus
târziu și am uitat de el. Mi-am adus acum aminte de el de la o
discuție pe #rosedu (legată de Reiser...veți vedea de ce :P).

Enjoy.

http://mirror.geeksoc.org/fosdem/2011/maintracks/kernel-development.xvid.avi