[rosedu-general] Prezentare internship-uri și GSOC

Andrada Georgescu andradaq at gmail.com
Thu Oct 28 13:00:55 EEST 2010

Salut!

Din câte știu Victor vrea să se țină o prezentare despre implicarea în
GSOC, și pe de altă parte marți, după prezentarea lui Marius Vlad erau
studenți interesați despre cum ar putea aplica pentru internship-uri.

Ideea e că ar trebui să ținem prezentarea pentru internship-uri cam
acum ca să fie utilă, din moment ce e important să de documentezi și
aplici din timp. Asta înseamnă că nu am putea să o sincronizăm cu cea
pentru GSOC, care ar fi mult mai utilă în primavară. Cum facem?

--
Andrada Georgescu