[rosedu-general] PyBucureşti

Alex Morega alex at grep.ro
Mon Oct 18 22:27:40 EEST 2010

Salut,

Acum două luni am trimis un mail-invitaţie la un proiect numit PyBucureşti[1]. Între timp ne-am întâlnit la o bere, după care de încâ 4 ori să programăm serios Python. Există şi o listă de discuţii[2] şi la un moment dat am făcut câteva poze[3] ca să vă faceţi o idee cum arată.

Oricine vrea să vină e binevenit, mai ales ROSEdu geeky people :) cu rugămintea să anunţe pe listă[2] sau să-mi dea un mail. Următoarea întâlnire o să fie probabil săptămâna viitoare şi urmează până atunci să alegem (prin vot democratic!) o temă de lucru.

Deci hai la programat Python şi scuze dacă v-am spamat :)
-- Alex

[1]: http://pybucuresti.grep.ro/