[rosedu-general] Participare Programatica 2010

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Wed Oct 13 10:42:52 EEST 2010

Salut!

Am "interceptat" următorul anunț pe lista ProLinux[1].

Mi se pare utilă existența unei conferințe dedicate dezvoltatorilor și
îmi doresc să participăm în număr cât mai mare - mai ales că primele 150
de locuri sunt gratis :-P

Detalii găsiți aici[2]. Tot acolo veți găsi butonul de înscriere
(trebuie să vă creați cont pe site).

În plus, cei de la Agora doresc parteneriate media și mi se pare o idee
bună ca ROSEdu să fie partener. Detalii găsiți aici[3]. Va trebui să
promovăm evenimentul pe site-ul nostru ceea ce, în opinia mea, oricum am
fi făcut. Ca bonus, vom avea și noi partea de promovare în cadrul
conferinței. Ce părere aveți?

Răzvan

[1]
---
Buna ziua

Grupul Agora va organiza in 26 noiembrie conferinta Programatica 2010
- Romanian Developers Conference.

Evenimentul se adreseaza profesionistilor, studentilor si cadrelor
universitare si isi propune sa puna fata in fata dezvoltatorii si
comunitatile acestora din Romania, astfel incat acestia sa afle
ultimele noutati, strategiile si directiile de evolutie, sa poata face
o comparatie directa intre diferitele platforme de dezvoltare, sa
aleaga cea mai potrivita platforma pentru aplicatiile pe care
intentioneaza sa le dezvolte, sa faca schimb de experienta si de idei.

Ne-am bucura sa putem incheia un parteneriat media cu dvs, cu scopul
de a promova evenimentul si de a oferi acces membrilor dvs in cadrul
conferintei.

Mentionez ca participarea este gratuită pentru primele 150 persoane
înscrise. Ulterior ocupării acestor locuri se va percepe o taxă de
participare în valoare de 200 RON (TVA inclus).

Astfel, va trimit in atasament pachetul nostru oferit partenerilor media.

In schimb am dori de la dvs:
-          publicarea comunicatelor de presa pe situl dvs
-          postarea unui banner web de 728x90 sau 300x250 pe situ dvs
-          trimiterea invitatiei catre membrii dvs

Astept cu interes raspunsul dvs in cel mai scurt timp posibil.

Multumesc

Andreea Maier
PR & Marketing Manager
Agora Group