[rosedu-general] Participare la "Întâlnirile RLUG"

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Wed Oct 13 09:15:50 EEST 2010

Salut!

După cum am discutat și la fosta întâlnire ROSEdu, organizația
ProLinux[1] organizează întâlnirile RLUG[2]. Întâlnirile propun
existența unor prezentări și discuții pe teme tehnice în lumea open-source.

Am participat împreună cu AJ și Vlad la ultimele câteva întâlniri și
ne-am simțit foarte bine. Atmosfera este plăcută și se prezintă multe
lucruri interesante.

Întâlnirile au loc în fiecare joi, în intervalul 19:00-21:00, la
Bucharest Hubb și sunt urmate, în mod tradițional, de o ieșire la bere.

Recomand călduros celor dornici și interesați să participe la aceste
întâlniri. Din păcate, eu, AJ, Vlad și restul oagărilor de la direcția
SRIC avem ore și nu vom putea participa în următoarele câteva luni. Sper
ca asta să nu fie un impediment pentru participarea altor persoane
interesate.

Răzvan

[1] http://www.prolinux.ro/
[2] http://wiki.lug.ro/Categorie:Întâlnirile_RLUG