[rosedu-general] Sprint site rosedu

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Fri Oct 8 09:00:00 EEST 2010

On 10/07/2010 09:12 PM, Andrada Georgescu wrote:

> Oare textul de pe cele 3 coloane nu ar fi bine să fie populat cu
> linkuri? Adică unde scrie acolo "CDL" să fie link la pagina CDL sau
> unde scrie "detalii în pagina de contact" să fie și link la pagina de
> contact.

De acord cu Andrada. Propun ca responsabilii diverselor activități să
populeze site-ul cu informații utile:
* CDL - Victor și Lura
* RSoC - Andrei Maruseac și Adrian Scoică
* RTT - AJ și MM
* LIF/UIF - Laura si VladV, AlexEf (referințe/informații la celelalte 3
evenimentele - când, unde, ce, câți)

Nu-mi place faptul că această pagină a fost editată de admin. E
nepersonal. Sugerez folosirea conturilor de pe swarm (de-aia folosim
LDAP, nu? :-P) pentru popularea diverselor pagini.

Cum pot edita pagini existente? M-am autentificat, dar nu am găsit decât
opțiuni de creare de conținut, nu și actualizare.