[rosedu-general] Status proiecte

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Thu Oct 7 18:03:39 EEST 2010

Salut,

Am creat la [1] o pagină pentru a descrie situația tuturor proiectelor
din ROSEdu. Lunar, voi aduce pagina la zi. Momentan, doar am adăugat
câteva informații, voi continua să adaug și vă rog și pe voi să
completați informațiile de acolo dacă vreți.

Partea cu posibilul hackathon este importantă pentru că aș vrea, dacă
sunt destule proiecte, să facem un hackathon la începutul semestrului
următor pentru a revitaliza munca la acele proiecte. Totul se face
doar cu acordul responsabilului.

Nu am adăugat nimic de RSoC momentan pentru că mai este foarte mult
timp până atunci

[1]: https://www.rosedu.org/horde/wicked/display.php?page=Status_Proiecte

Back to lab,
--