[rosedu-general] Install fest 09.10.10

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Wed Oct 6 00:45:29 EEST 2010

Nu stiu cat de departe s-a mers cu promovarea ca sa ma apuc sa mai sugerez
un item de atins... dar in mod mai mult sau mai putin intamplator, foarte
multa lume ma intreaba in ultima vreme despre distributii cat mai
"mobile-oriented" (de genul, pentru laptopuri din alea foarte mici) --
consum mic, drivere wireless impecabile, etc...

Pe doi dintre ei i-am invitat la LIF (sper sa vina). Ma gandeam sa atingem
si chestia asta... e important. Adica, pentru laptopuri, un distro economic
dpdv al procesorului si al curentului in general e aur curat.