[rosedu-general] Install fest 09.10.10

Sorin Ghinescu sghinesc at gsync.eu
Mon Oct 4 18:40:14 EEST 2010

 On 10/4/2010 9:28 AM, Vlad Dogaru wrote:
> [...]

PPL, daca se lanseaza pe 10.10.10 de ce il tineti pe 9.10.10?
Mi-am instalat si eu Ubuntu, ma furnica curiozitatea sa vad cum e,
altfel foloseam in continuare Mandriva.
E bun, mi-a placut, are cateva chestii mai simple si in plus, dar la un
moment dat, kplici sau nu stiu ce daemon mi-a frecat discul de mi-era ca
o sa inceapa sa iasa fum! Am vazut pe net ca s-a mai intamplat si la
altii, cauze nu prea elucidate! Apoi mi-am zis ca e legat de programul
meu de rss, liferea ( sunt stiute ca mananca toate resursele pe care le
gasesc libere ). Am obtinut ceva imbunatatire dupa omorarea lui desi mai
apoi a mai recidivat inca o data, pe la miezul noptii ieri si m-am dus
sa ma culc. Toata dimineata azi a fost cuminte.
Cam wild ubuntu asta, eu zic sa ne imprastiem pe mai multe distro ca sa
nu ne vina de hac la un moment dat.
Cheers,
Sorin.