[rosedu-general] Minute intalnire consiliu + cenzori ROSEdu

Mircea Bardac cs at mircea.bardac.net
Fri Oct 1 10:59:27 EEST 2010

Salut,

On Oct 1, 2010, at 7:25 AM, Razvan Deaconescu wrote:
> Gasiti aici[1] sumarul intalnirii de consiliu de joi, 30 septembrie
> 2010. Majoritatea aspectelor discutate vor fi preluate si in cadrul
> intalnirii de duminica, 3 octombrie 2010, ora 19:00.

"""
Dezbatere soluție colaborativă. Probleme horde: lipsa unei soluții de calendar solidă. Discuție legată de mutarea mail-ului pe Google Apps. Probleme MX versus SMTP. Sentiment pozitiv către mutarea pe Google. Analizăm soluția GApps, lipsesc assigned tasks. O altă soluție este Redmine, dar nu are calendar sincronizabil. O opțiune, adusă de RD în discuție: folosim Redmine plus o soluție de calendaring.
"""

Sunteți "aware" de faptul că în Google Apps există un Marketplace [2] de unde se pot alege "aplicații" integrate cu Google Apps pentru colaborare. Aplicațiile sunt din cele mai variate domenii, dar probabil interesul pica pe "Project Management" [3].

O soluție free care îmi "sună cunoscută" (nu mai știu de unde) și care este în totalitate free este Manymoon [4]. Există și altele, dar trebuie să fiți atenți la costuri/feature-uri. Eu n-am experimentat cu Aplicații din Marketplace că n-am avut "contextul", dar pare a fi o soluție interesanta la problema de mai sus (și oferă și integrare cu Google Apps) - cu dezavantajul că e totul "in the cloud" și unii nu sunt foarte comozi cu ideea asta :D.

Good luck,
Mircea

[2] http://www.google.com/enterprise/marketplace/home?marketId=0
[3] http://www.google.com/enterprise/marketplace/search?categoryId=6&orderBy=rating
[4] http://www.google.com/enterprise/marketplace/viewListing?productListingId=3539+9922984539899306906

--
MSc, PhD student, Teaching Assistant
University Politehnica of Bucharest, Computer Science Department