[rosedu-general] Site ROSEdu - Mulțumim, Dragoș!

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Sun Nov 28 14:48:52 EET 2010

On 11/28/2010 01:54 PM, Razvan Deaconescu wrote:
> Salutare!
>
> Vreau să mulțumesc, în numele comunității (sper că și cu acordul
> acesteia :-P) lui Dragoș pentru treaba excelentă pe care a realizat-o
> pentru site-ul ROSEdu[1].

După cum am discutat la întrevederea din octombrie a consililui ROSEdu,
este important să ne ocupăm (da, e plural colectiv - dar vreau să fie
luat serios) de generarea de conținut pentru site.

Propun următorii pași:
i) AlexEf, discută tu, te rog, cu Dragoș, și vino cu o propunere finală
de structură a site-ului (Google Doc, wiki)
ii) Membrii comunității completează structura cu informații care
consideră utile să se găsească acolo. Nu va fi vorba de "cine propune,
ăla face", așa că mă aștept la propuneri releventa de conținut.
iii) AlexEf va repartiza responsabilități pentru completarea acelor
pagini diverșilor membri ai comunității (în principiu, cei care au mai
multe idei despre un lucru vor scrie despre acela).

Dacă vi se par OK propunerile, AlexEf, vino, te rog, cu un timeline
pentru realizarea celor trei pași.

Răzvan