[rosedu-general] Timetable Explorer

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Tue Nov 16 13:52:08 EET 2010

2010/11/16 Dogaru Catalin <dogaru_catalin at yahoo.com>:
> Salut!
>
> De ceva vreme lucrez la un proiect intitulat Timetable Explorer. Initial a
> fost conceput pentru uz personal, dar Alex Eftimie m-a facut sa-mi schimb
> putin ideile (feedback pozitiv) si mi-a spus sa trimit un e-mail pe aceasta
> adresa. Despre ce este vorba? O aplicatie pentru telefoane mobile de
> explorare a orarului pe baza unei harti. O prezentare puteti gasi la
> urmatoarea adresa (temporara pana gasesc un loc potrivit unde sa o public):
>
> http://fotografultau.ro/timetable-explorer/

Salut,

Ce nu a spus Cătălin este faptul că există deja o variantă funcțională
(ce se poate descărca de la adresa de mai sus).

Aplicația este scrisă în Java folosind J2ME. Eu n-am reușit să o rulez
pe telefonul meu (Symbian, S60), dar am văzut-o rulând pe un Nokia
S40. Portarea pe Android este un prim pas :)

Ca funcționalitate, se adaugă la harta din ghidul studentului de anul
I, fiind varianta interactivă și mobilă.

Propun să creăm pentru TimetableExplorer un proiect (pentru
dezvoltare, găzduire de cod și vizibilitate), pe projects.rosedu.org.

Alex