[rosedu-general] Întâlnire RLUG Noiembrie 2010

Doru Ilasi doruilasi at gmail.com
Tue Nov 9 21:17:48 EET 2010

On 09.11.10 19:47, Alexandru Juncu wrote:
> Hello.
>
> Eu aș vrea să merg la întâlnirea de luna aceasta (RD, nu mă bate că nu
> vin la curs).
> Mai e cineva interesat să vină? Mergem împreună.
Alex, ar mai fi ceva : la întalnirea recentă legată de sărbătoarea Cetei
am conturat cu toţii ideea că unul din argumentele comunităţii FLOSS ar
trebui să fie realizări de sisteme/soft de impact care să stea în
picioare în piaţa de utilizatori. Prin asta înţeleg aplicaţii care să-şi
deruleze întreg ciclul de viaţă (analiză, proiectare, realizare,
marketare, întreţinere/suport şi rafinare) în universitaţi (cu sprijin
după caz din afară) şi care să nu rămână doar un exerciţiu.
O să te rog, după cum vei găsi vreme până la RLUG, să colectezi o
sinteză de opinii/viziuni/resurse/oportunităţi legate de acest subiect :
cu siguranţă va constitui un subiect fierbinte şi eu unul consider
experienţa şi opinia voastră valoroase.
Cu mulţumiri,
Doru