[rosedu-general] Prezentare internship-uri și GSOC

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Tue Nov 9 10:48:39 EET 2010

On 10/28/2010 01:00 PM, Andrada Georgescu wrote:
> Salut!
>
> Din câte știu Victor vrea să se țină o prezentare despre implicarea în
> GSOC, și pe de altă parte marți, după prezentarea lui Marius Vlad erau
> studenți interesați despre cum ar putea aplica pentru internship-uri.
>
> Ideea e că ar trebui să ținem prezentarea pentru internship-uri cam
> acum ca să fie utilă, din moment ce e important să de documentezi și
> aplici din timp. Asta înseamnă că nu am putea să o sincronizăm cu cea
> pentru GSOC, care ar fi mult mai utilă în primavară. Cum facem?

Salut!

Am distribuit următorul anunț[1] pe forumul de USO și RL (primit de la
Vlad Posea). Spread the word!

Răzvan

[1]
---
Ai grija ce-ti doresti pentru ca s-ar putea sa se intample!

Este o certitudine ca astazi companii precum Google, Microsoft,
Facebook, Mozilla, nVidia au inteles ca la Universitatea Politehnica din
Bucuresti se afla urmatoarea generatie de ingineri talentati, lucru
demonstrat de numarul mare al colegilor vostri care deja au experinta
catorva internship-uri in Silicon Valley.

Este randul tau sa experimentezi o companie de succes!

Te asteptam joi, 11 noiembrie 2010, ora 14 in EC 105 sa-ti explicam
pasii pe care trebuie sa-i urmezi, cateva secrete pentru interviuri si
alte informatii pentru a reusi sa obtii un internship pe durata verii
intr-o companie din strainatate.
---