[rosedu-general] Evenimente de comunitate in aceasta saptamana

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Sun Nov 7 21:45:27 EET 2010

Salut!

Pe parcursul acestei săptămâni au loc două evenimente de comunitate la
care vă recomand să participați:
* Întâlnirea RLUG aniversară[1], joi, 11 noiembrie 2010, ora 11:00,
BucharestHubb (se împlinește un an de la demararea acțiunilor)
* Întâlnire PyBucuresti[2], luni, 8 noiembrie 2010, ora 19:00, sediul
Eau de Web.

Eu voi pleca la întâlnirea PyBucuresti la ora 18:30 din facultate. Cei
interesați mă pot contacta dacă vor să plecăm împreună.

Din păcate eu nu voi putea participa la întâlnirea RLUG (și nici cei de
anul 1 master SRIC) pentru că atunci se desfășoară orele de PISR.
Recomand celor "mai tineri" să participe. Consider utile întâlnirile
RLUG atât pentru community bonding cât și pentru technical info.

Cumva legat, la cursurile de USO de mâine, Petru Rațiu va susține o
prezentare scurtă legată de aspecte etice în lumea IT. Intervalele de
prezentare vor fi 15:40-15:50, 17:40-17:50, 18:05-18:15. Dacă vreți să
participați, you're welcome!

Răzvan

[1] http://wiki.lug.ro/Întâlnirea_RLUG_Noiembrie_'10
[2] http://pybucuresti.grep.ro/