[rosedu-general] [RSoC] Echipa care vrea sa lucreze din afara Bucurestiului

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Mon May 31 16:40:50 EEST 2010

Mai tineti minte de echipa cu jocul Tetris-like?

Le-am trimis mesaj de acceptare, le-am spus cam ce ne asteptam de la ei
(deja si-au alcatuit un roadmap), dar m-au intrebat daca pot sa lucreze din
Braila.

Le-am zis ca am prefera sa poata participa si la evenimentele extra
(socializare & otherwise) organizate in cadrul RSoC, si ca o sa le dau un
raspuns final zilele astea.

So... ce le zicem?

Legenda (pentru ca am dat copy-paste din mai multe mailuri:)

   - Albastru: ce au zis ei
   - Rosu: ce am zis eu cand le-am raspuns lor

Sorry pt cei care doreau sa citeasca acest mail in Plain Text, va fi dificil
:D.

In acelasi timp, aruncati un ochi peste roadmap-ul lor ca sa le dam
feedback. Le-am zis ca in mod normal i-ar ajuta mentorul, dar din vreme ce
ei nu au asa ceva, vor primi sfaturi din partea intregii comunitati :)).

01. 5 iulie: Creare de elemente de decor / obiecte (flora/NPC/relief).
02. 6-7 iulie: Implementare + Testare sistem de pathfinding.
03. 8-9 iulie: Generare harta pornind de la matrice sursa.
04. 10-11 iulie: Implementare + Testare sistem de scrolling pentru harta.
05. 12-13 iulie: Implementare algoritmi de lupta si spawn pentru NPC-uri
inamice
06. 14-15 iulie: Sistem de questing + Testare
07. 16-17 iulie: Implementare skill tree pentru fiecare tip de personaj
08. 18-19 iulie: Corelare intre Questing si Skill tree - Sistem de leveling
09. 20-22 iulie: Mecanismul de baza pentru Map Editor + troubleshooting
10. 23-24 iulie: Interfatare pentru Map Editor + Meniu principal
11. 25 iulie: Sistem de importare de matrice pentru harta in Map Editor

Asteptam feedback :)

> 2. Este posibil sa lucram la proiect, pe perioada desfasurarii RSoC, de
> acasa? (In acest caz, Braila). Intreb acest lucru din mai multe motive: cel
> mai important ar fi caldura, in opinia mea. Stand in camin, deja a devenit
> destul de cald, si nici nu vreau sa ma gandesc cum va fi in iulie. Inteleg
> ca vom putea lucra in politehnica, in sali oferite de ROSEdu, dar nu stiu
> cat de mult ne-am putea concentra. Inteleg daca nu se va putea, ceea ce
> solicitam este un pic impotriva ideii de comunitati, dar ne-am gandit la
> [...]

Noi vom organiza in cadrul RSoC si alte activitati pe langa lucrul in sine
la proiecte. Evident, nu va tine nimeni in Bucuresti, dar ar fi foarte
recomandat sa participati la ele. O sa adresez intrebarea voastra mai
departe si va dau in raspuns cat mai repede (sper eu, chiar in seara asta).
Cu alte cuvinte, daca vreti sa veniti in facultate sa scrieti cod sau sa va
intalniti in alta parte... asta e problema voastra. Dar daca vom organiza si
alte activitati (in principiu, de socializare, gratare, iesit la bere, sau
chiar si tehnice) ar fi de preferat sa puteti participa.