[rosedu-general] [vmchecker][USO/RL][RSoC2010] Integrare USO/RL în vmchecker (and more)

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Mon May 17 18:32:19 EEST 2010

On Sun, 2010-05-16 at 15:13 +0300, Calin Iorgulescu wrote:
> Salut,
>
> Aș vrea să deschid o discuție pe tema unui posibil proiect RSoC2010
> (should it be found fitting), și anume dezvoltarea vmchecker pentru a
> putea fi folosit și pentru evaluarea temelor de USO/RL.

Salut, Calin!

Mi se pare o idee foarte buna. Una din dorintele noastre este ca
vmchecker sa aiba o utilizare cat mai ampla.

Difera, intr-adevar, sistemul de verificare: studentii vor uploada
intreaga masina virtuala pentru testare. In versiunea actuala (folosita
la CPL, SO, SO2, PA), se face upload la solutie, iar aceasta se copiaza
pe o masina virtuala data.

Probabil ca vor trebui realizate modificari/adaptari la nivelul codului
existent. Dar, oricum, proiectul mi se pare foarte interesant si ar
contribui simultan la corectarea rapida a temelor si la promovarea
vmchecker "pe scara larga" (mai ales in anul 1 la USO).

Am vazut ca Alexandru Mosoi a raspuns deja pe lista vmchecker-dev.
Lucian Grijincu are cel mai mult knowledge legat de vmchecker si este
cel mai in masura sa ofere un raspuns/o pozitie legate de sugestiile
tale. Lucian?

Razvan