[rosedu-general] Întâlnire post-CDL

Alexandru Juncu alex.juncu at rosedu.org
Sun May 16 18:12:53 EEST 2010

2010/5/16 Laura Vasilescu <vasilescu.laura at gmail.com>:
> Salut!
>
> Vreau să mulțumesc tuturor celor care s-au implicat în acest an în
> organizarea CDL. Chiar dacă uneori lucrurile nu au ieșit așa cum ar fi
> trebuit sa iașă, consider că în ansamblu a fost o ediție reușită.
>
> Aici[1] găsiți un doodle pentru a decide data exactă în care ne vom
> întâlni pentru a trage concluzii despre această ediție.
> Vom analiza feedback-urile studenților și vom încerca să oferim și un
> feedback intern.
>
> Sunt invitați (încurajați) să participe toți cei interesați :) .
>
> [1] - http://www.doodle.com/nva849qq8u3rfq44

Ah... mi-ai luat-o înainte cu mailul acesta..

Eu aș vrea să facem o întâlnire generală ROSEdu în care să discutăm
mai multe lucuri
1) CDL 2010 Post Performance Analysis (da, a fost intenționat gay :P)
2) Update sitație RSoC 2010
3) Câteva decizii administrative pentru Asociație
4) Proiectul site-ului rosedu.org

Așa că, cu permisiunea ta, aș vrea să extindem scopul întâlnirii...