[rosedu-general] [RSOC 2010] Întâlnire 2

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Thu May 13 23:37:21 EEST 2010

Referitor la cei cu proiectul de joc Tetris-like.

Am vorbit cu Laura si cu Vlad V si noi toti in principiu suntem "pro". Chiar
daca joculetul nu ar fi foarte util, se pot invata intr'adevar foarte multe
din el. Avem insa o alta problema: cine le va oferi mentorship?

*E o problema la care trebuie sa gasim un raspuns destul de repede* ca sa le
putem da si lor un mail daca ii primim sau nu.

Si daca tot suntem aici... mai avem proiecte fara mentor. Cum rezolvam si cu
alea? (andrei sfrent, de exemplu... si mai erau).