[rosedu-general] [RSOC 2010] Întâlnire 2

Adrian Scoica adrian.scoica at gmail.com
Tue May 11 11:43:54 EEST 2010

Imi place cum ai scris cu contrast pe nisip.

Insa e ceva geometric ce mi se pare ciudat. Stalpul cu indicatoare porneste
din spatele laptopului si totusi acopera monitorul. In plus, are o culoare f
deschisa si nu prea se vede.

Ma gandeam daca nu am putea renunta la el cu totul si sa lasam doar
indicatoarele, sau o alta sugestie e sa il facem de aceeasi textura cu
indicatoarele si un pic mai lung, ca sa para ca e infipt in nisip chiar la
coltul de stga-jos al tastaturii.