[rosedu-general] Întâlnire ROSEdu pentru alegeri Asocia?ie

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Tue Mar 30 11:01:36 EEST 2010

On Mon, 2010-03-29 at 15:50 +0300, Alexandru Juncu wrote:
> Reminder:
>
> Mâine, la ora 20:00, este întâlnirea pentru alegeri bla bla bla
> Sunt rugați să vină cei cu drept de vot, adică:

Salut!

Am creat o propunere de formular pe care sa-l folosim pentru alegeri. Il
gasiti aici[1] in format PDF si ODT. Feedback is welcome.

Cu aceasta ocazie am observat ca propunerile pentru comisia de cenzori
nu "acopera" numarul prevazut in status. Sunt 7 persoane care si-au
anuntat candidatura pentru diverse pozitii din 8 pozitii posibile. Cine
doreste pozitie de conducere este rugat sa o manifeste.

De asemenea, modul de alegere trebuie specificat in "Regulamentul de
Organizare si Functionare", dupa cum este specificat in statut. Am
actualizat titlul in cadrul paginii aferente de pe wiki[2]. Completarea
acestuia trebuie sa fie prioritara dupa alegeri.

Razvan

[1] https://www.rosedu.org/horde/wicked/display.php?page=Asociatie_Alegeri_Consiliu_2010
[2] https://www.rosedu.org/horde/wicked/display.php?page=Regulament