[rosedu-general] Alegeri. Votați Cheia!!

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Wed Mar 24 11:07:54 EET 2010

Salut!

Imi anunt candidatura pentru pozitia de presedinte sau pentru un loc in
Consiliul Director al Asociatie ROSEdu.

Consider ca am un rol important in cadrul comunitatii ROSEdu si ca o
pozitie de conducere imi va permite sa prioritizez activitatile aferente
lucrului in comunitate. De asemenea, o pozitie de conducere imi va
permite sa stabilesc mai usor contacte pe alte
organizatii/comunitati/persoane din domeniul de activitate al ROSEdu -
benefiicile vor fi colaborari, proiecte si activitati.

Apreciez in statut faptul ca "liderii" nu au puteri deosebite si ca se
mentine ideea de comunitate. Si, pentru ca tot suntem in perioada
alegerilor de partid, ma bucura prezenta votului uninominal pentru
pozitiile de conducere :-P

In cazul obtinerii unei functii de conducere, actiunile pe care le voi
sustine ca prioritare vor fi:
* sustinerea ideii de comunitate si deschidere in cadrul asociatiei
* stabilirea de contacte si colaborari cu alte entitati/persoane in
domeniu
* stabilirea unor mecanisme de sustinere finaciara: 2%, sposorizari etc.
* imbunatatiri pe partea de organizare a activitatilor, informatiilor,
proiectelor si responsabilizare in cadrul asociatiei
* promovarea activitatilor si proiectelor existe, a comunitatii
* organizarea de activitati sociale care sa implice cantitati obsecene
de bere (Vlad, can youo hear this?)

Razvan